czwartek, 21 marca 2013

W oczekiwaniu na wiosnę

Witam Was w teoretycznym Pierwszym Dniu Wiosny! Jak wszyscy zdążyli zauważyć wiosna nie kwapi się do pojawienia i zagoszczenia na najbliższe miesiące. Jeszcze nie tak dawno cieszyłam się z nadchodzących ciepłych dni, które były takie obiecujące. Tak bardzo cieszyłam się, że będę mogła w końcu zdjąć te ciężkie, zimowe kurtki, kozaki, ciemne kolory, które totalnie znudziły się moim oczom. Marzę o słoneczku, które przedzierałoby się przez okno ciesząc oko, a o ciepłych, kolorowych stylizacjach już nie wspomnę! Dodatkowo, dzięki "wspaniałej" pogodzie nabawiłam się przeziębienia, przez co od poniedziałku siedzę w domu, co już mnie totalnie nudzi. Wolałabym być teraz w szkole, przynajmniej mogłabym spędzić czas z przyjaciółmi, a nie siedzieć i nudzić się w domu. Chorobo znikaj!
Wielkimi krokami zbliżają się święta Wielkiej Nocy. Co za tym idzie, z mamą zasiadamy przy herbatce do dyskusji dotyczącej tegorocznych wypieków i potraw, które zostaną w czasie świąt zaprezentowane rodzinie i oczywiście skonsumowane. :)  Osobiście już nie mogę doczekać się tych wszystkich przygotowań. Mimo powszechnego stwierdzenia "święta, święta i po świętach" zawsze cieszę się kiedy mogę spotkać się z rodziną i wspólnie cieszyć się z obchodzonych świąt. Co prawda tegoroczna aura pogodowa nie sprzyja iście wiosennym świętom to myślę, że będą równie udane jak co roku. Dlatego czekam na nie z ogromną niecierpliwością!
Do następnego! :))

12 komentarzy:

  1. świetny blog i notka :3
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam,Ania ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście już od następnego tygodnia pogoda ma być coraz lepsza!
    też z niecierpliwością czekam na wiosnę
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się wiosny :)
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mogę się doczekać zarówno wiosny, słoneczka jak i świąt :)
    U mnie w domu mama z siostrą już przygotowały plan wypieków :) ja jedynie postaram się im pomóc... zdecydowanie wolę sprzątanie :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę zdrowia ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzymy zdrowia. ;)


    Zapraszamy na naszego bloga & konkurs!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko zdrowiej ^^ Obserwuję i liczę na rewanż !

    MyDiamondsLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wszyscy czekają na wiosnę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, fajny blog ♥
    Proszę, skomentuj u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrowiej. też mam tą avanti! C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję! <3