środa, 20 marca 2013

Czekamy, czekamy, czekamy.

Ciągle czekamy. Nasze życie składa się z ciągłych oczekiwań. Czekamy na weekend. Czekamy na wakacje. Czekamy na gości. Czekamy na święta. Czekamy na spełnienie marzeń. Czekamy na wyjazd. Czekamy na wodę na herbatę. Czekamy na serial w telewizji. Czekamy stojąc w kolejce. Czekamy na autobus czy pociąg. Czekamy na ważne wydarzenia w naszym życiu. Czekać? Co to tak naprawdę znaczy czekać? Czekać to mieć nadzieję, nadzieję na coś dobrego. Czekać to dążyć do upragnionych celów. Czekać to coś nieodzownego w naszym życiu. Czekać to znaczy żyć.

(źródło loveit.pl)

Chciałabym Was serdecznie powitać na Chocolate Rasberry! Mam ogromną nadzieję, że będzie Nam się dobrze współpracować. Pewnie większość z Was zastanawia się o czym będzie blog? Otóż, to będzie blog opisujący moje życie. Moje codzienne perypetie, moje przemyślenia, moje kolejne kroki w wypiekach, głównie cupcakes, być może już w niedalekiej przyszłości moje stylizację, recenzję kosmetyków. Może to się wydać oklepane, bo aktualnie większość polskich blogów na takiej bazie funkcjonuje, ale jednak mam nadzieję, że uda mi się zdobyć stałych czytelników, którzy będą wpadać tu z przyjemnością! :) Pozdrawiam bardzo serdecznie i do następnego razu!

(źródło loveit.pl)


6 komentarzy:

  1. hello darling, you have an amazing blog here! Now I follow you on GFC , hope u;ll do the same
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie na początek warto życzyć powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za obserwację, również obserwuję ^^ i czekam na zdjęcia pierwszych cupcakes :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję! <3