sobota, 23 marca 2013

W końcu zdrowa!

Dobry wieczór! Teoretycznie mogłabym tutaj skomentować wczorajszy, "popisowy" występ naszych wspaniałych piłkarzy, ale zwyczajnie w świecie mi się nie chce, bo chyba nie ma co komentować. Przynajmniej ja tak uważam. Był mecz, bo był, wiele spodziewać się nie można było, jak zwykle zresztą. :) Dużo bardziej cieszę się z tego, że cudownie ozdrowiałam i nie męczę się z gorączką, kaszlem i innymi skutkami ubocznymi przeziębienia. Jak dobrze móc znów oddychać bez żadnych przeszkód! 

Mam wielką ochotę na taką kawkę z Starbucks'a! Na ten moment nie mam możliwości żeby się jej napić, dlatego pocieszam się domową, która ma swój indywidualny, nieziemski smak! Uwielbiam tą moją łatwość z przechodzenia z jednego tematu w drugi, właśnie w tej chwili pomyślałam o tym, jak bardzo chciałabym pójść na długi, pierwszy, wiosenny spacer w promykach słońca! <3 Dzisiejszy dzień co prawda cieszył oko promykami słońca, ale niestety temperatura pozostawiała wiele do życzenia. A tam bardzo chciałabym móc wprowadzić tutaj więcej radości, kolorów! No cóż, pozostaję jedynie czekać na poprawę pogody...
Tymczasem powracam do oglądania "Bitwy na głosy". Pozdrowienia! <3

16 komentarzy:

  1. Właśnie Ci nasi piłkarze... :/
    szkoda gadać :o
    Też mam ochotę na kawę z Starbucks'a :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez bym poszla do Starbucksa ale nie mam gdzie :C B.

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie widziałam ,, Bitwy na głosy ''

    OdpowiedzUsuń
  4. love your blog.
    follow each other??

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już bym chciała te spacerki w promieniach słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak ja też czekam na wiosnę i spacer w promykach słońca;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że nie tylko ja marzę o słońcu i długich spacerach :)
    trzymaj się ciepło w oczekiwaniu na prawdziwą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileja bym dała za wiosenny spacer... I niby prawie wszystko mam: zdrowie, nowe wiosenne balerinki, czerwony płaszczyk, wielkie chęci... tylko wiosny brak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A tego śniegu jak na złość jeszcze napadało. :(

      Usuń
  9. każdy zachwyca się tą kawą z Starbucksa, nie piłam jej nigdy, smaczna jest ?
    obserwuję i zapraszam do siebie jak znajdziesz chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj mam wizytę u lekarza , bo też byłam chora i teraz kontrola. : ) Może też już wyzdrowiałam : )
    Obserwujemy ?? Ja już : *
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej masz śliczneeeego bloga! <3
    Zostanę tu do końcaaa!!
    obserwuje!!!<3
    Bardzo cię proszę, jeśli masz czas to zobacz mojego bloga, bo ja uwielbiam <3 TWOJEGO!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję! <3